Dante élete I.fejezet

2015.06.06. 13:59

Szereplők a részben:
Dante
Luu Ayashi
Makoto Mizuki
Tooya Atsushi

1.nap - Egy új kezdet:
7:15 AM
*ring ring,ring ring* *BAMM*
Dante: chajjjj már kel..... MI A FRANC MÁR ENNYI AZ IDŐ?! Basszus elfogok késni. *gyorsa felveszi a ruháját* Isten adja, hogy ne késsek. *felpattan a kerékpárjára szájában még a reggelinek szánt kenyér*

7:30 AM
Dante: Huhh időbe ideértem szerencse, vajon melyik terembe kell mennem.... 26-os basszus az a második emeleten van.
Luu: Jó reggelt mindenkinek!
Osztály: Jó reggelt tanárnő.
Luu: Van szerencsém bemutatni a legújabb diákunkat aki ehhez az osztályhoz fog csatlakozni. Dante Sakakibara kérlek fáradj be. Khm khm kérem Dante Sakaki...
Dante: El *liheg* nézést tanárnő későn keltem.
Luu: Semmi baj, de kérlek máskor ilyen ne forduljon elő.
Dante: Rendben,
Luu: Most ha megkérhetlek rá mutatkozz be.
Dante: *vesz egy mély levegőt* Sziasztok én Dante Sakakibara vagyok, de csak szólítsatok Danténak. 16 éves vagyok. Ha érdekel még valami kérdezzetek nyugodtan.
Luu: Rendben köszönöm, kérlek fáradj.... hmmm hol is lehet neked helyet találni megvan ülj le Tooya Atsushi mellé.
Dante: Rendben tanárnő, elnézést jól hallottam Tooya? Basszus ő tényleg Tooya!!! Szevasz de rég láttalak.
Tooya: Hali, jó rég láttalak téged is ember. Mikor is?
Dante: Körülbelül 4 éve.
Tooya: Ja tényleg örülök, hogy újra látjuk egymást.
Luu: Mostmár, hogy végeztetek kezdhetnénk az órát.
Dante és Tooya: Elnézést tanárnő!!!
..... ~kis idővel később~
Luu: Na mára végeztünk, az órának vége. Sziasztok.
Osztály: Viszlát tanárnő!!!
Dante: Nincs kedved ki jönni a teremből cimbi?
Tooya: Felőlem mehetünk.
Makoto: Bocsi Dante, szabad egy percre?
*Dante ránéz Tooyara*
Tooya: Menj csak el leszek
Dante: Oké akkor mehetünk.
Makoto: Rendben
*El kezdtek sétálni*
Makoto: Én Makoto Mizuki vagyok és szintén 16 éves és arra gondoltam, hogy megismerhetnénk egymást.
Dante: Oké benne vagyok, ha szeretnél kérdezni valamit csak nyugodtan.
Makoto: Öhmmm na szóval öhmmm mit csinálsz szabadidődben?
Dante: Hát gitározok,dobolok meg ki járok a pályára kosarazni.
Makoto: Uhhh az nagyon jó és öhmmmmm van valakid?
Dante: Hát most per pillanat nincs senkim, bár már ez kicsit személyes kérdés
Makoto: Huh az jó vagyis nem vagyis ahhjjjjj érte *elpirul* Na mindegy örültem a találkozásna sziaaaaa *elszalad*
Dante: öhmmm szia
Dante: Mindjárt kezdődnek az órák sietnem kell !!!!.
15:57 PM
Dante: ahhh de jó végre hazaértem. Na ma még nem kell tanulnom szóval lefekszek pihenni.

Folytatjuk.......

Megjegyzés: Ez az első, hogy másokkal megosztom a történetemet remélem tetszeni fog nektet. >< :)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://animeandanime.blog.hu/api/trackback/id/tr797522212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása